Arba'ee & Marwan Wedding
17 Ogos 2008 Bersamaan 14 Syaaban 1429
Duyung, Melaka












Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Di Sebalik Tabir :
Suatu hari minggu di waktu pagi yg aman damai, saya bersama2 saudara Amir, yg juga selaku partner menembak saya,keluar lah mencari breakfast ( bgs x kiteorg,bgn pg2 :P ).
Lalu kami singgah ke kedai mee bodoh@kedai bwh@kedai pakcik speaking dan ade beberape nama lg lah utk kedai tersebut.Oh, kalau dak2 MMU Melaka, sure diorang tahu.

Nak dipendekkan cerita, saya mendapat panggilan drp sesorg yg memerlukan photographer pada hari tersebut dgn segera. Lepas berunding, saya setuju dgn deal itu sambil mengajak amir sbg backup fotographer nanti. Kami bergerak ke lokasi kira2 jam 1030pg. Majlis masih belum bermula. Hari ini task kami hanya lah mengambil gambar pengantin perempuan bersalin 3 jenis pakai,serta semasa majlis persandingan sahaja.

The worst part is, time lepas pengantin lelaki sampai, beteri kamera saya habis.
Maklum la, tidak prepare apa2 utk event mengejut ini. Nasib baik ade backup fotographer,
so sempat la dia cover saya sementara saya balik untuk mengambil beteri dan jugak charger utk beteri tersebut.Saya mengambil masa 25 minit untuk datang balik, jadi tidak banyak acara yang sy mungkin terlepas.Sebelum kami pulang, sempat lagi saya bertanyakan macam mana beliau mendapat contact number saya. Oh, dari kawan adik beliau, dan kawan adik beliau pulak melalui ex-gf saya. aha. Terima Kasih kerana mempromote saya.


Edzahid Photography
Freelance Photographer
B.Eng(Hons) Electronics Majoring Robotic&Automation