05 Oktober 2008 Bersamaan 04 Syawal 1429
Tanah Merah, Kelantan










Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Di Sebalik Tabir :
Kali ni shoot kat Tanah Merah untuk kali yg kedua. Client aka Kak Ira ni pulak direkemen kn oleh Kak Ros aka client aku yg pertama. hehe. Mereka jiran la senang cerita. Pada hari raya ke-3 dh aku kena bertolak ke Tanah merah, kerana malam tersebut ada majlis Khattam Al-Quran oleh Kak Ira dgn adik beliau. Jd, kena la ambik gmbr skit2. Dipendekkn cerita aku bermalam di Tanah merah kat rumah Kak Ros. Nasib baik family Kak Ros friendly , so aku senang ngam dgn mereka semua. Jd, hehe, aku dh boleh jimat untuk kos tempat tinggal.

Pada keesokkan harinya pula, majlis akad nikah pada jam 1030am, diikuti majlis bersanding sampai ke malam untuk acara potong kek. hoho. Nasib baik rumah mereka berdua tidak jauh. Ini memudahkn sy untuk balik berehat. hoho. Penat ok walaupun nampak duk tekan shutter camera je ke.
Pada mlm itu juga la saya balik ke Kota Bharu, walaupun agak penat, tetapi itu satu pengalaman yang berbaloi.

Edzahid Photography
Freelance Photographer
B.Eng(Hons) Electronics Majoring Robotic&Automation