6 Disember 2008 bersamaan 7 Zulhijjah 1429
Bukit Beruang, Melaka










Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Di Sebalik Tabir:
Ok. Shoot wedding kali ni berlangsung dkt dewan MBMB, Bukit Beruang, Melaka. Shoot kali ini pula hanya sekejap, bermula 10am hingga 3pm. Ini berikutan kerana kawasan dewan MBMB akan digunakan untuk majlis pe-anugerahan Dato2, yang salah seorg daripada nya ialah Shah Rukh Khan. Aha. Betul, saya tak tipu. hehe.
Sebelum terlupa, kali ini saya mengambil gambar kahwin anak kepada seorang staff di MMU Melaka. Beliau telah direkemenkn oleh rakan saya, iaitu Azmir. Azmir ini pula mempunyai sebuah kedai Outdoor di Cheng,Melaka. Ok. Kerja saya kali ini senang sahaja. Tidak perlu ambik banyak yang posing2, hanya yg penting dan berkenaan sahaja. So, banyak gambar yang di candid oleh saya sahaja drp gambar yg posing2. Sekian itu sahaja dr saya. :D


Edzahid Photography
Freelance Photographer
B.Eng(Hons) Electronics Majoring Robotic&Automation