30 Januari 2009 bersamaan 03 Safar 1430
Durian Tunggal, Melaka.





















Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Di Sebalik Tabir:


Shoot wedding kali ini pulak dkt Durian Tunggal, Melaka. Client aku kali ini, Shida, dia adalah anak sedara kepada Arba'ee yg satu ketika dahulu client aku jugak. So beliau telah merekemen aku sebagai potographer kat Shida ni. Alhamdulillah, maknanya hasil kerja aku yang dulu tu, memuaskn hati dia lah sampai dia rekemen kat org lain. hehe :D
So, macam biasa, Shoot dari pg sampai petang. Kebetulan masjid pulak hanya bersebelan dgn rumah shida, so agak menjimatkn masa jugak lah. Pada sebelah petang pulak, kami ke Taman Seribu Bunga, untuk shoot Outdoor. Selesai je photoshoot, aku segera pulang, aha, waktu ini aku sepatutnya risaukn FYP aku yg mcm xnk siap je. hehe. Last2 siap jugak :P
Ok, Sekian..

Edzahid Photography
Freelance Photographer
B.Eng(Hons) Electronics Majoring Robotic&Automation